Klub sprzedał już 520 tys. koszulek z numerem 7 oraz wiele innych gadżetów, związanych z Ronaldo. Zyskał także cztery miliony obserwujących w mediach społecznościowych w ciągu pierwszych 24 godzin od transferu.
- Cristiano ma ogromną wartość. Nie ma sobie równych pod względem ekonomicznym w piłce nożnej. Jest motorem marketingowym. Zbudował wartość komercyjną, która oparta jest na dobrych występach - powiedział w rozmowie z "Ekstra Bladet" Kenneth Cortsen, ekonomista z Uniwersytetu Północnej Danii. 33-letniego napastnika obserwują na Twitterze 74 mln ludzi, a na Instagramie aż 139 mln.
- Wciąż śledzą go niektórzy kibice Manchesteru United. Ronaldo rozpoczął teraz nowy etap i otworzył się na nowy rynek, reprezentując kolejny globalny klub w innym kraju. Odróżnia się od Messiego. Jest od niego lepszy, bo jest bardziej dostępny dla fanów - dodał na koniec Cortsen.
Największe sukcesy polskich zespołów w europejskich pucharach
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?