MKTG Sportowy i Gol - pasek na kartach artykułów

Pogoń Szczecin ma nowego sponsora. Logo trafi na koszulki piłkarzy

OPRAC.:
Jacek Czaplewski
Jacek Czaplewski
To jedna z nowych koszulek Portowców. Pojawi się na niej logo ZMPSiŚ
To jedna z nowych koszulek Portowców. Pojawi się na niej logo ZMPSiŚ Pogoń Szczecin
Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście SA został ogłoszony "partnerem kluczowym" Pogoni Szczecin na nadchodzący sezon 2024/25. Umieszczenie logotypu ZMPSiŚ na koszulkach piłkarskich Pogoni stanowić będzie symboliczne podkreślenie współpracy między obiema organizacjami. Szczegółów finansowych umowy nie ujawniono, wskazując na tajemnicę handlową.

Pogoń Szczecin: nowa era współpracy

Pogoń Szczecin i Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście SA (ZMPSiŚ) otwierają nowy rozdział we wspólnej historii. Ogłoszenie o nowym "partnerze kluczowym" klubu zostało z entuzjazmem przyjęte przez fanów i obserwatorów sceny piłkarskiej. Współpraca ta nie jest jednak nowością, gdyż obie strony łączą wieloletnie relacje, które teraz zostaną dodatkowo wzmocnione.

Logo ZMPSiŚ zastąpi na koszulkach Pogoni dotychczasowego sponsora - firmę bukmacherską, co jest wyrazem zmiany w strategii marketingowej klubu. Decyzja ta została ogłoszona tuż po zakończeniu współpracy z poprzednim sponsorem.

Pogoń Szczecin, prezentując stroje na nowy sezon, jeszcze nie ujawniła nowego logotypu na koszulkach, co budziło ciekawość wśród fanów. Zapowiedziano, że logotyp ZMPSiŚ pojawi się na strojach "niebawem".

Tajemnica handlowa a wartość umowy

Szczegóły umowy między Pogonią Szczecin a ZMPSiŚ pozostają owiane tajemnicą. Zarówno przedstawiciele klubu, jak i portu, nie ujawniają wartości umowy, co jest standardową praktyką w tego typu porozumieniach. Rzecznicy obu stron podkreślają, że są to "kwestie objęte tajemnicą handlową".

Mimo braku oficjalnych informacji na temat wartości umowy, można spekulować, że jest ona znacząca. W poprzednich sezonach miejsce na koszulkach, które teraz zajmie ZMPSiŚ, mogło kosztować od 1 do 1,2 mln zł.

„Z moich informacji wynika, że poprzedni sponsor płacił ponad milion złotych za sezon” – powiedział PAP Daniel Trzepacz, redaktor naczelny serwisu Pogoń Sport Net.

Długotrwałe korzyści z partnerstwa

Współpraca Pogoni Szczecin z Zarządem Morskich Portów Szczecin i Świnoujście nie ogranicza się jedynie do umieszczenia logotypu na koszulkach. ZMPSiŚ od lat wspiera Akademię Pogoni Szczecin oraz drużyny dziecięce i młodzieżowe, a także reklamuje się na stadionie podczas meczów ligowych. Wspólne inicjatywy, takie jak pikniki z okazji Dnia Dziecka czy Sportowe Pożegnanie Lata, świadczą o głębokim zaangażowaniu portu w życie klubu.

Związki Pogoni z portem mają długą historię, sięgającą lat 50. XX wieku, kiedy to klub zaczął być współfinansowany przez przedsiębiorstwa z branży morskiej. Od tego czasu Pogoń znana jest również pod nazwą „Portowcy”, co podkreśla bliskość tych relacji.

„Jest szczególnie cenne, ze Zarząd Morskich Portów Szczecin i Świnoujście SA swoim wsparciem objął lata temu naszych młodych adeptów, a dziś dokłada kolejna potężną cegiełkę do funkcjonowania klubu – wspierając nas w jeszcze szerszym zakresie. Dziękujemy, ze w przyszłość możemy spoglądać z optymizmem” – napisano w komunikacie. PAP

Kamil Grosicki odpoczywa na Mykonos

Piłkarze reprezentacji Polski opanowali ten kraj. Tu są na w...

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Sensacyjny ruch Łukasza Piszczka

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gol24.pl Gol 24