Szefowa marketingu spotkała się z, delikatnie mówiąc, nieprzychylnym przyjęciem przez fanów „Pasów”. Dali tego wyraz w komentarzach w mediach społecznościowych, a na Treningu Noworocznym wywiesili transparent „Stanowcze nie dla nowej szefowej marketingu”.
Kibiców zdenerwowała przeszłość nowej działaczki Cracovii. W postach na Twitterze (obecnie X) nie kryła sympatii do Wisły Kraków. Choć posty zostały usunięte, to w sieci nic nie ginie, a kibice „Pasów” nie omieszkali nie wykorzystać okazji i powiedzieć Dużyk-Dynie stanowcze nie.
Nie byli zadowoleni też z jej polityki w Cracovii. Komentarze wielokrotnie były dość mocne. Czarę goryczy przelało hasło z kampanii promującej sprzedaż karnetów na rundę wiosenną: „Niech Was słyszy Kraków cały”. W sieci zawrzało, a fani podkreślali, że zamiast was, musi być słowo „nas”. Dużyk-Dyna nie wytrzymała presji i opublikowała oświadczenie na platformie X, podkreślając, że rezygnuje z pracy w obawie o bezpieczeństwo swoje i swojej rodziny. Jej stosunek pracy z Cracovią wygaśnie z końcem stycznia.
Puentą tej historii niech będzie fakt, że klub po oświadczeniu Dużyk-Dyny zmienił swoje hasło reklamowe, brzmi ono teraz „Niech Nas słyszy Kraków cały”.
Grosicki kończy karierę, Polacy przed Francją czyli STUDIO EURO odc.5
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?