Drugi obóz ma być zorganizowany w Tunezji od 27 stycznia do 10 lutego. Trwa finalizowanie sparingów łodzian w okresie przygotowawczym.
Widzew złożył propozycje przedłużenia kontraktu Adrianowi Budce. Pomocnikowi Widzewa kończy się umowa z łódzkim w czerwca 2012 roku.
Przypominamy, że zimowe okienko transferowe rozpoczyna się 1 stycznia, a kończy się z końcem lutego. Jak dotąd, do Widzewa nie wpłynęła żadna oficjalna propozycja pozyskania któregoś z piłkarzy klubu z al. Piłsudskiego.
RTS Widzew podpisał umowę z domem mediowym mconnection, który będzie poszukiwał i pozyskiwał reklamodawców dla klubu. - Nawiązaliśmy współpracę z mconnection, bo chcemy dotrzeć z ofertą do szerszego grona potencjalnych partnerów biznesowych. Widzew jest bardzo silną marką sportową, za którą stoi rzesza oddanych kibiców. Stawarza to ogromny potencjał do promocji na naszym stadionie i przy naszej drużynie - komentuje Marcin Animucki, prezes RTS Widzew Łódź SA. - Cieszy nas też, że mconnection jest firmą z Łodzi, dzięki czemu doskonale rozumie siłę i potencjał Widzewa - dodaje Marcin Animucki.
- Widzew zaufał naszym możliwościom i doświadczeniu powierzając mconnection pozyskanie partnerów reklamowych. Widzew to klub, który cieszy się ogromną popularnością wśród kibiców nie tylko w Polsce, ale i za granicą. Wierzę, że w połączeniu z naszą pasją i wsparciem zdołamy sprawić, że więcej firm postawi na transfer pozytywnych emocji kojarzonych z Widzewem, a promocja z tym klubem stanie się nieodzownym elementem w strategiach marketingowych wielu partnerów - mówi Maciej S. Kowalczyk, dyrektor zarządzający w mconnection.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?