Każdy liczył na nowe otwarcie, dokładność i pełen profesjonalizm w działaniach i wypowiedziach zarządu. Wychodzi na to, że wciąż jest tak samo.
W klubie prowadzone są rozmowy dotyczące coraz to mniejszej ilości kibiców, którzy odwiedzają stadion. Przez to klub traci zysk. Michał Sieczko, odpowiedzialny w ŁKS za marketing w jednym z wywiadów mówi: (...) - Media, pisząc o słabej grze drużyny i szczęśliwych zwycięstwach, odstraszają ludzi od przychodzenia na stadion. Dlatego kibice wolą zostać w domu i oglądać mecze w telewizji.
Jak zwykle najlepiej winą obarczyć dziennikarzy. Czas obudzić się z letargu i przyznać do błędów.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Dołącz do nas na X!
Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?